..: كليك :.. وبلاگ شخصي حميد عسكري
 

آيا دستگاه لاغري كويتيشن واقعاً تأثيرگذار است؟

معرفي دستگاه لاغري كويتيشن ( Ultrasonic Cavitation )

مجله پزشكي و سلامت : چاقي معضلي است كه بسياري از مردم جهان را درگير خودش كرده و مطمئنا خيلي از مردم به دنبال راه‌هايي براي لاغري موضعي و كاهش سايز هستند. در واقع يكي از بزرگترين دغدغه‌هاي افراد در سراسر دنيا، شناخت روش هاي لاغري است كه بتواند با كمترين خطر و در كمترين زمان بيشترين تأثير را براي آن‌ها به ارمغان بياورد. لاغري با دستگاه لاغري كويتيشن يك جراحي غير تهاجمي براي تناسب اندام محسوب مي‌شود كه اين روزها طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است. شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد دستگاه لاغري كويتيشن با چه مكانيسمي به تناسب اندام خصوصاً به صورت لاغري موضعي كمك خواهد كرد.

به زبان ساده، دستگاه لاغري كويتيشن يك روش درماني براي دست يافتن به لاغري موضعي است كه با استفاده از امواج صوتي با فركانس پايين به تخريب سلول‌هاي چربي منتهي مي‌شود. به دنبال استفاده از لاغري موضعي با دستگاه لاغري كويتيشن ، فرد ممكن است در نواحي تحت درمان تا چندين سانت كاهش سايز داشته باشد و در نهايت به تناسب اندام رسيده و باريك‌تر به نظر برسد. در واقع دستگاه لاغري موضعي كويتيشن ، با استفاده از فناوري پيشرو، سلول‌هاي چربي را به مايع تبديل مي‌كند كه در نهايت با كمك سيستم تصفيه طبيعي بدن، جمع آوري و دفع مي‌شود.

لاغري با دستگاه لاغري كويتيشن در طول چند سال گذشته محبوبيت زيادي به دست آورده است؛ زيرا روش قديمي‌تر و سنتيليپوساكشن (Liposuction) يك روش تهاجمي براي حذف چربي محسوب مي‌شود در حالي كه لاغري موضعي با استفاده از دستگاه لاغري كويتيشن اينگونه نيست. براي آشنايي كامل شما با دستگاه لاغري موضعي كويتيشن ، معايب، مزايا و پاسخ به سؤالات شما در مورد اين روش جديد لاغري موضعي توجه شما را به ادامه اين مطلب جلب مي‌كنيم.

بيشتر بخوانيد : معرفي جديدترين روش هاي لاغري موضعي

 

هر جلسه لاغري موضعي با دستگاه لاغري كويتيشن چقدر طول خواهد كشيد؟

دستگاه لاغري كويتيشن چگونه عمل مي‌كند؟

در لاغري با استفاده از دستگاه لاغري موضعي كويتيشن ، دستگاه‌هاي غير تهاجمي مناطق خاصي از بدن را با استفاده از امواج صوتي با فركانس پايين (علت اينكه واژه ” اولتراسونيك ” نيز گاهي در كنار كويتيشن آورده شده و به صورت ” كويتيشن اولتراسونيك “ خوانده مي‌شود، نيز همين است) مورد هدف قرار مي‌دهند. اين فرآيند لايه سلول‌هاي چربي موجود در زير پوسترا گرم و مرتعش مي‌سازد. فشار ناشي از دستگاه لاغري موضعي كويتيشن ، در نهايت سبب مي‌شود كه سلول‌هاي چربي به از حالت جامد به مايع تبديل شده و به جريان خون آزاد شوند. طرفداران لاغري موضعي با دستگاه لاغري كويتيشن ، معتقدند كه پس از انجام آن، بدن قادر به برداشت و پردازش اين اسيدهاي چرب از طريق دستگاه تصفيه بدن يعني سيستم لنفاوي خواهد بود.

هزينه لاغري با دستگاه لاغري كويتيشن چقدر است؟

هزينه لاغري موضعي با دستگاه لاغري كويتيشن...

 

ادامه مطلب : دستگاه لاغري كويتيشن

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۶:۴۱ ] [ حميد عسكري ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1067
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب