..: كليك :.. وبلاگ شخصي حميد عسكري
 
خونريزي از دستگاه تناسلي مردان

چرا دستگاه تناسلي مردان دچار خونريزي مي‌شود؟

مجله پزشكي و سلامت : به منظور حفظ سلامت آلت تناسلي بايد علت خونريزي از دستگاه تناسلي مردان بررسي شود. خونريزي از دستگاه تناسلي مردان مي‌تواند نشانه‌اي از آسيب عمومي به اندام‌هاي تناسلي يا نشانه‌اي از بيماري جدي‌تري باشد. در برخي موارد خونريزي از دستگاه تناسلي به خودي خود متوقف مي‌شود، اما اگر ادامه يابد يا بدتر شود، بايد براي بررسي وضعيت خود به پزشك مراجعه كنيد. مراجعه به يك اورولوژيست مي‌تواند به شما كمك كند تا علت خونريزي از دستگاه تناسلي خود را دريابيد و درمان مناسبي براي رفع خونريزي خود پيدا كنيد.

خونريزي از دستگاه تناسلي مردان و علل آن

1) خونريزي از آلت تناسلي مردان به طور كلي

گاهي مردان در زمان‌هايي غير از انزال نيز دچار خونريزي مي‌شوند و يا حتي روي لباس زير خود لكه‌هاي خون را مي‌بينند. در واقع آلت تناسلي اين افراد در مواقع مختلفي دچار خونريزي مي‌شود. اين خونريزي از دستگاه تناسلي مي‌تواند علل مختلفي داشته باشد:

پارگي وريد پروستات

در اين حالت، خونريزي از دستگاه تناسلي مردان معمولاً در اثر پارگي در يكي از رگ‌هاي پروستات ايجاد مي‌شود. پروستات عضوي از بدن است كه پس از تحريك جنسي، مايع مني مردان را توليد مي‌كند. هنگامي كه انزال در مردان، موجب منقبض شدن پروستات آن‌ها مي‌شود، ممكن است باعث پارگي يكي از رگ‌هاي پروستات شده و مايع مني از دستگاه تناسلي مردان همراه با خون خارج شود كه به اين حالت هماتوسپرمي مي‌گويند. اگر خوني كه به همراه مني از آلت تناسلي مرد خارج مي‌شود تيره باشد، اين رنگ تيره نشانه‌اي از يك آسيب قبلي است. در حالي كه اگر خونريزي از دستگاه تناسلي مردان به رنگ روشن باشد، نشانه آسيب و پارگي جديد است. به اين ترتيب ممكن است در هنگام ادرار كردن و يا خروج مايع مني از آلت تناسلي مردان لخته خون يا خونريزي ديده شود.

 

خونريزي از دستگاه تناسلي مردان

علل ديگر خونريزي از دستگاه تناسلي مردان ....

 

ادامه مطلب : خونريزي از دستگاه تناسلي مردان

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۰۸:۲۲ ] [ حميد عسكري ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 968
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب