..: كليك :.. وبلاگ شخصي حميد عسكري
 
8 ويتامين حيف پول

مصرف اين ويتامين ها پولتان را هدر مي‌دهند !

♥♥♥♥♥

به تازگي بازار مصرف مكمل‌ها در ميان مردم داغ شده است و بسياري از افراد بدون دليل مكمل و ويتامين مي‌خورند تا به خيال خود سلامتي‌شان را بيشتر كنند، اما بايد هشدار دهيم كه اين افراد در اشتباهند و پول خود را بيخودي صرف خريد مكمل و ويتامين‌ها مي‌كنند.

مكمل ها به اندازه‌اي كه فكر مي‌كنيد مفيد نيستند

مجله سلامت :  ويتامين‌ها و مواد معدني براي سلامتي ضروري هستند، اما اين به اين معنا نيست كه مصرف مكمل و ويتامين‌ ها شما را از مريض شدن دور مي‌كند و يا طول عمر شما را بيشتر مي‌كند. مصرف برخي از ويتامين‌ها غير ضروري هستند و شما مي‌توانيد با رعايت يك رژيم غذايي متعادل نياز خود به برخي از ويتامين‌ها را تأمين كنيد. هر فردي بسته به شرايطي كه دارد به دوزهاي مختلفي از ويتامين‌ها و مكمل ها نياز دارد. به طور مثال زناني كه كمتر در معرض نور خورشيد هستند، مصرف مكمل ويتامين D برايشان ضروري به نظر مي‌رسد، همچنين كساني كه گياهخوار هستند براي تأمين نيازهاي ويتاميني خود بايد ازمكمل هاي ضروري براي گياهخواران استفاده كنند.

افرادي كه مشكوك به سوء تغذيه باشند، بايد راجع به مصرف مكمل و ويتامين‌ها با پزشك خود مشورت كنند اما افرادي با شرايط عادي بدون مشورت با پزشك نيازي به مصرف مكمل ها ندارند. در ادامه مطلب به مكمل ها و ويتامين‌هايي اشاره مي‌كنيم كه در اكثر مواقع نيازي به مصرف آن‌ها نداريد و مي‌توانيد اين ويتامين‌ها را از مواد غذايي خود به دست آوريد.

 

ادامه مطلب : 8 ويتامين حيف پول

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۷:۰۰ ] [ حميد عسكري ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1013
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب